Summer 2017

donderdag 17 augustus 2017

Dag 25 weer thuis

De vlucht verloopt volgens planning en de overstap gaat ook prima we landen een uurtje eerder op schiphol. Als we bij de bagageband aankomen liggen onze koffers er al op dat gaat allemaal voorspoedig. We bellen het parkeerbedrijf dat we er weer zijn en wachten zo'n 10 minuten tussen vertrek hal 2 en 3 tot onze auto gebracht wordt. Het zit erop voor mij begint morgen de werkweek alweer.

We kijken weer terug op een heerlijke vakantie we hebben weer een hoop gedaan er gezien Florida heeft een speciaal plekje in ons hart, maar wellicht dat we volgend jaar een andere kant nan de Usa
gaan bezoeken. Eerst maar eens zien wat het komende jaar op ons pad komt en waar we zin in hebben. Iedereen bedankt voor de leuke reacties en wie weet tot een volgende blog.

woensdag 16 augustus 2017

Dag 24 Laatste vakantiedag

Vanmorgen op tijd weer aan het zwembad met een bakkie koffie. Het grootste gedeelte van de koffers is al gepakt, ik zit te wachten op een goed keuring voor de late checkout, naar mijn zin duurt het te lang ik wil graag zekerheid hebben dat we kunnen blijven ,anders moeten we nog snel alles opruimen en een planning voor de dag maken. Als ik dan eindelijk eem berichtje krijg dat we kunnen blijven plons ik ook nog even het zwembad in. We maken de laatste restjes uit de keuken op en ik was meteen de handdoeken en het beddengoed.

We blijven nog lekker een tijdje in het zwembad hangen en gaan dan douchen en de laatste spullen in de koffers stoppen dit is altijd weer een uitdaging en het past allemaal net

En dan is het toch echt tijd om te vertrekken.......ik had me nog wel wat weken hier kunnen vermaken maar ben ook blij dat ik weer lekker naar Danique toe kan. we vertrekken op tijd en de overstap verloopt ook prima om 12:05 uur staan we dan weer op schiphol en zit de vakantie er op.

vrijdag 11 augustus 2017

Dag 23 de laatste volle dag

Vandaag is dan echt de laatste volle dag aangebroken...we willen nog niet naar huis ik zou me hier nog wel een aantal weken kunnen vermaken. We maken de restjes op uit de koelkast voor een groot deel misschien dat  we morgen nog wat kunnen opmaken als we de late check out kunnen doen dat hoor ik morgen pas helaas. Ik mocht vanaf 10 augustus informeren of er geen nieuwe gasten komen dat was volgens planning niet zo maar nu moet ik het morgenochtend nog even vragen of er echt geen lastminut boekers zijn, het zou wel zo prettig zijn als we tot een uur of half 3 hier konden blijven. Na het ontbijt gingen we op pad om nog 1 finish line winkel te bezoeken die de nikes van Quillian zou kunnen hebben en nog wat laatste spulletjes om mee naar huis te nemen. We reden naar de Finish line in Ocala in een kleine mall en je geloofd het niet op de laatste dag na weken zoeken de Nikes gevonden. Nou onze dag kon niet meer stuk en ook ik slaagde op de laatste dag voor een mooi paar golfschoenen en er bleef ook nog een shirt en vest voor Frits aan de handen plakken dus dat wordt toch nog passen en meten om het allemaal in de koffers te krijgen.

We hebben nog een keer lekker gegeten bij Ruby Tuesday en een ijsje gegeten bij twistea Verget nog wat snoepgoed en poptarts om mee te nemen naar huis gekocht. thuis gekomen mn laatste vruchten drankje genomen en online ingecheckt nu nog duimen dat we een late checkout kunnen doen. M'n laatste verslag zal ik van uit Nederland weer plaatsen dus die zal wel wat vertraging oplopen. Iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke reacties

Dag 22 Universal Studio's

Vandaag niks geen gelummel maar een rondje badkamer en een bak koffie en we zitten in de auto.Er staat weer een dagje pretpark op de planning. Dit keer wordt het Island of Adventure Nomaal doen we altijd allebei de parken ze zijn allebei erg leuk maar ik vind de kosten echt wel erg hoog. Voor $360 en $20 parkeren mogen we met z'n drieen een dag je lol maken en dan heb ik het nog niet over het eten en drinken. We zijn om half 10 binnen en vanaf de auto tot de ingang heb je al een aardige wandeling achter de rug. We besluiten om eerst de attractie van King kong te doen deze is voor ons nieuw we kijken op de borden en zien dat de wachttijd maar 15 minuten is, we lopen langs Spiderman en daar staat ook maar 35 minuten kijk hier houden we van als dit zo blijft hebben we geluk vandaag.

De king kong attractie is mooi gemaakt en is niet te vergelijken met de king kong attractie die er 25 jaar geleden was toen ik voor het eerst dit park bezocht. Daarna gaan we langzaam aan het park rond en houden de wachttijden in de gaten en ik moet zeggen die vallen vandaag mee, de langste tijd die we gewacht hebben was een uur.

We hebben even een keer moeten wachten omdat er onweer in de lucht zat maar verder verliep de dag heerlijk, ik heb ook het idee dat het deze week wat rustiger is in Florida en dat is in een pretpark erg fijn.

Om half acht houden we het voorgezien en hebben we nog een aardige wandeling tot de parkeerplaats te doen. En dan komt morgen toch echt de laatste volle dag eraan.